Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Emma - 15 september 2010 20:14

Killen som tyckte jag var knäpp för att jag drack  kaffe tidigare står och laddar bryggaren inför imorgon bitti. 


Han dricker inge kaffe på jobbet för det är äckligt, så nu ska han i förebyggande syfte dricka kaffe på morgonen för att slippa huvudvärk. 


Han pratar även om att skaffa en termosmugg så att han kan dricka kaffe på vägen till jobbet. 


  

Av Emma - 15 september 2010 19:23

Dagarna på jobbet går rätt fort förbi nu. 

Förra veckan var den segare än sirap men nu jävlar går det undan. 

Finns nått att göra hela tiden så man sitter inte sysslolös. 


Idag när jag ankom med tåget var Erik där och väntade på mig, gullunge. 

Tidigare gånger har jag typ fått säga "om du har tråkigt kan du ju komma och möta mig". 

Men nu kom han på det helt själv. duktig! 


Vi har ätit hamburgare med hemmagjord dressing vilket var gott. 

Var inte superhungrig faktiskt men mat ska man äta. 


Annars inte så mycket nytt.


Erik har beordrar övertid på lördag och sedan ska han nog ut med jobbarkompisarna så det blir en lugn dag och kväll för mig. 

Kanske ett besök till Fröken Norgren om hon är hemma. 


Nu ska jag inta soffläge med min karl och kolla på Halv åtta hos mig. 

Stör mig lite på fjantnegresskvinnan som är med. Pratar som ett barn när det inte är nått som hon gillar. 


Fjantskalle. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards