Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emma - 13 september 2010 21:11

sommarn vägen? 

När jag gick till tåget imorse slog det mig på riktigt.

Det är fasen höst ute! 

Det låg gula och röda löv på backen och jag kunde inte låta bli att bli lite lycklig inombords. 


Om det är en fin höst, är höst en underbar årstid. 

Fina färger på träden, härligt väder om det inte är grått och kallt. 


Jag hoppas på en fin höst, efter den kalla vintern och lite smått regniga sommaren. 

En fin höst kan vi väl få, och en riktig vinter men inte för mycket snö. 

Och en härlig vår utan en massa slask och en regnfri sommar med lagom varmt, myggfritt, gratis öl, världsfred, grillfester hela tiden, betald ledighet så fort det kommer en fin dag. 


Är det för mycket begärt?


Vilket parti skall jag rösta på om jag vill ha detta? 

;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards