Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Emma - 16 september 2010 22:31



Selma är lite smått sur på mig för att jag tvingat i henne ppiller.

Gick och satte sig i andra sidan av sängen och ignorerade mig.

Inte ens när jag ropade, visslade gav hon mig en blick. Bitch.

Men sedan såg hon lyset ifrån min mobil på väggen och kom genast närmare och skulle leka med det.

Hon är tydligen jättegosig mot Erik när han kommer hem. Väntar på honom vid dörren och följer efter honom överallt.

Annars har dagen varit bra.

Trött emot slutet av dagen men sånt får man ta.

När jag kom hem fick jag mat och började bli lite smått misstänksam mot Erik. Det var som att ha en buttler.

Han gjorde kaffe, ställde fram en kopp, frågade om jag ville ha kaka. Jag tänkte att han hade stoppat snoppet i fel grotta, men det hade han inte.

Han va bara go.


Börjar få lite Axel-abstinens, måste åtgärdas snart.

Älsklingarna mina!!


       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards