Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Emma - 8 september 2010 21:24

Min Sambo påstår att jag är konstig för att jag har lite fixidéer för mig. 

Nu undrar jag lite om det är fixidéer enligt er också.


  • Sängen
  • Örngottens öppning måste vara vänd neråt. Dvs den där flärpen skall inte ligga uppåt.
  • Hålet på påslakanet, skall vara nere vi fötterna. 
  • Om man har enfärgade och mönstrade (måste vara samma) skall de ligga varannan. 

  • Klädupphägning
  • Tröjor som hängs in skall vara vända åt rätt håll. 
  • T-Shirtar skall hänga tillsammans
  • Långärmade skall hänga tillsammans
  • Långärmade tjocktröjor skall hänga tillsammans. 
  • Galjarna skall vara vända åt samma håll. 

  • Övrigt
  • Om man använder doftljus och skall ha flera ljus tända på en gång skall det vara samma doft
  • När man fyller en diskmaskin arbetar man sig innifrån och ut


Tror det var det, Men Erik, fyll gärna på om det är nått mer du kommer på :P 



Så nu undrar jag naturligtvis, vad har du för fixidéer? 


  

Av Emma - 8 september 2010 20:14

Herregud va jag är trött nu för tiden. 

Tiden på jobbet känns som man minns dagen före julafton när man var barn. 

Om jag har tur så är jag bara trött andra halvan på dagen. 

Men igår, OMG!!!! Jag satt så still ett tag att Elisabeth undrade om jag hade somnat.

Jag säger alltid Va, när hon pratar med mig. 

Är inte alls med. 


Vet inte alls vad det beror på heller, det är inte så att jag gör nått för att slita ut mig. 


nog om det. 


Erik har börjat med en nattrutin, driva mig till vansinne. 

han håller på och bråkar, som tusan! 


Känns helt underbart att snart helgen är här, och vi har inget planerat. 

Jag vill sova, länge på lördagen.

Helst få upp gardinstången i vardagsrummet, kanske måla klart i vardagsrummet (det är lite längst upp vid taket som skall målas). 


Kanske tar mig en tur förbi Sofie och kollar om hon behöver nå hjälp där hemma, med nå el ;) 


Usch va mitt bloggintresse börjar avta. Vet inte varför, jag har väl aldrig varit någon storbloggare, men ändå kunnat känna att nu ska jag skriva lite. Nu känns det så påtvingat, som om jag bara sitter och skriver meningar utan någon som helst innebörd. 


Hur gör man för att hålla sitt bloggande vid liv? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards