Mitt liv som Emma

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 7 augusti 2011 00:15

ojojoj, jag tror inte jag har varit på så mycket bio i hela mitt liv som jag har varit på den senaste månaden. 


Först var vi på en film som heter Kyss mig! det var en förhandsvisning. Den var inget att hänga i julgranen tycker jag. 


Sedan var det Harry Potter, den tyckte jag förstås var skitbra. 


Och ikväll var vi på Bilar 2. Den var också tokbra. 


Erik älskar ju att gå på bio av någon anledning. Vet inte varför riktigt men han gillar film också. Lånad hem massa filmer hela dagarna nu när han har semester känns det som. En gång i minuten kommer han och säger "nu har jag lånat hem en film". 


Jag kan också tycka om att se på film, men jag är mer serie människa än film människa. 


Men om ni gillade första bilarfilmen så ska ni verkligen se Bilar 2, med Bärgarn i fokus! 

Av Emma - 6 augusti 2011 16:26

Jag sitter och trycker uppdatera som en galning på Patriks blogg nu för att få se underverket eller allafall veta att den nya familjemedlemmen har kommit ut! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards