Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Emma - 1 april 2011 19:00

Fan va dåligt hurmör jag blev på helt plötsligt. 

Fattar inte vad som hände. 

Jag är hur uttråkad som helst, stod och gjorde ren fläkten och fläktkåpan och det vara typ slog till. 

Allt är så jävla tråkigt, alla kan bara dra. 


finns ingen musik som passar, så fort jag knäpper på en låt så byter jag för den duger inte. 


Finns inget jag vill göra, för allt är tråkigt. 


skit också. 


VAD SKA JAG GÖRA????

Av Emma - 1 april 2011 14:25

Jag tycker det är rätt så svårt att hitta nya parfymer som man trivs med. 

Man kan tycka att de luktar gott på andra men inte passar en själv riktigt. 


Detta är de parfymerna jag använt de senaste 3 åren och trivts med: 

   

 


Dock så var jag in förra månaden på Kicks och luktade och hittade en som jag började älska på en gång. 

Och det var en "kändis"parfym. 

Jennifer Lopez Live heter den. 

Toknöjd med den!   

Av Emma - 1 april 2011 14:00

Ibland önskar jag att jag tog en före och efter bild när det gäller min vikt, för jag ser ingen skillnad. 


Jag märker dock skillnad när det gäller byxorna. 

Mina svarta vardagsbyxor som jag haft är helt plötsligt alldeles för stora och skärpet behöver jag inte ha på hålet näst längst ut längre utan har det på hålet längst in, så nått måste ju ha hänt. 

Men det hade varit roligt att se skillnad också. 


Nu har jag allafall 0,7 hg kvar tills jag gått ner 10 kg. För det var som jag trodde. När jag låg i feber gick jag ju ner men gick upp lika fort när jag fick tillbaka matlusten. 


Helt sjukt ändå att man kan gå ner i vikt på att äta sådan mat som andra säger att man ska hålla sig ifrån. 


Jag började min resa på 107,8 och är idag på 98,5. 

När jag har gått ner 10 kg blir mitt nästa mål att gå ner till 90, sedan efter det blir det att gå ner till 87,8 dvs 20 kg. 


Jag vill inte sätta för höga mål på mig själv, jag vill känna att det är nått jag klarar av, och därav tar jag små steg istället för att sätta ett skyhögt mål. 


   

Det är väl typ hit någonstans jag vill. 

Nu vet jag inte riktigt vad jag vägde på någon av de där bilderna, kanske är de inte ens tagna vid samma vikt.

Men när jag kan se ut så där på bild igen, dvs när jag tyckte om att vara med på bild och inte behövde göra

  

sådana miner för att vara med.

Då är jag nöjd.   


Av Emma - 1 april 2011 10:43

Fick rätt många förslag på vad dom heter dom här: 

Men mitt är förstås rätt.

Dom heter Vaddetassar ;)

Det tyckte Erik va roligt.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards