Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Emma - 15 april 2011 21:27

Idag har vi varit ute och åkt bil. Känns som att vi inte gör nått annat. 


Vi var iväg till Uppsala med Ozzy för att han skulle få andra kortison sprutan. 

tillbaka till Världens trevligaste Veterinärmottagning. 


Efter det var det mjukglassväder så vi åt en varsin liten glass från MCD. Gott i nosen för Emma och Erik. 


Vi åkte sedan tillbaka till Östervåla för att lämna Ozzy och sedan åka till Eriks ena bror med Sambo för att byta till viinterdäck. 

Det gick bra, Erik hejar på Björn väldigt bra när han byter däck. 


Jag blev lekledare med både barn och hund. Passade mig utmärkt. 


Sedan begav vi oss mot Gävle, hem, åt mat, gått ut på en kortpromenad med Selma som vi tror löper. Gud va hon går runt och Jamar hela tiden. 

Man blir lite smått galen. 


Nu sitter jag med gott kaffe som Erik bryggde åt mig och lyssnar på two and a half men. 


Känner mig en aning trött men det vänder nog snart tror jag, brukar kunna göra det. 


Av Emma - 15 april 2011 10:08

Jag hade två toppendagar i Söderhamn. 

Första dagen så fikade jag med Bea, underbart mysigt att bassra få sitta och prata massor, sånt som vi gör så bra. 


Massa skratt, massa prat och tok. 


Mamma kom och hämtade mig och vi åkte till Trönö. 

Käkade mat, umgicks, jag och Axel spelade Donkey Kong. 

Vaknade dagen efter av att Axel sprang i trappen, kollade på klockan och den var efter 8. Axel var förkyld så det blev massor DK spelande. 


Vi var även in till Bror på eftermiddagen och donade lite. Dammsög, gjorde våfflor, ägg och bacon. 

Pratade och skrattade. 

Det är hur trevligt som helst att träffa Brorerik, eftersom att det inte händer jätteofta så är det alltid toktrevligt. 


Sedan åkte vi tillbaka till trönö, var väl bara in där och sedan ut igen för att åka mot Gävle med Daniel och Anders som skulle på Danko Jones som verkar ha gjort en tokbra spelning här i Gävle. Läste någon recention och det var bara positivt. 


Det är alltid jättehärligt att vara och träffa familjen, men det är även hur skönt som helst att komma tillbaka till Gävle till min egen lilla familj. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards