Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Emma - 18 april 2011 21:38

shit, kollade hur många besökare jag hade haft idag och jag har haft 120. Hör inte till vanligheterna. 


Kom på att det var för att jag gav finaste Matplasten kvinnan tips på LCHFpannkakorna som jag har lagt ut här på min blogg. 


Idag skulle jag ha gjort massor, men så blev det inte. 

Så nu får jag skämmas. 


Erik håller hela tiden på och säger att han är trött, han är trött på jobbet. 

När jag jobbade så skulle han vara i säng senast 2230, låter som att jag är hans morsa. men jag tror man mår bäst om man får sova. 

Nu när jag inte ska upp och jobba går han och lägger sig när han vill och mår där efter. 


Får hoppas att min utbildning börjar snart så det blir ordning på torpet.


På torsdag skall vi till familj Olofsson/Bergström och fira Hanna som fyller år. 

Tror hon kommer bli nöjd för vår present. 


Idag har jag även fyllt ett påskägg med godis och tejpat igen det. Det gick inte på nått annat sätt.



Fan va ja svamlar!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards