Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emma - 3 april 2011 20:47

Jag tänker börja med att berömma Emma Cecilia Eriksson för att hon har varit så duktig och hållt i bloggningnen så bra. 

Jävlar va duktig du är gosse!


Gud va trött jag är känner jag! 

Känner mig helt slut! Men det är väl för att man har varit med två småbarn. 


Vi har även varit och handlat idag med Fiso. 


Nu sitter jag och väntar på att BB skall börja, ja jag kollar på det. 

Det blev så när jag var hemma och var sjuk och var vaken på nätterna. 

Jag tycker inte att det är speciellt bra egentligen. 

Men det har blviit en liten rutin, och så är det som vanlgit med mig och dokusåpor, ser jag ett avsnitt på måste jag se resten. 


Jag råkade se ett avsnitt av Ensam mamma söker, och vips så hade jag sett alla, bara för att jag sett ett. 

Man ska fan inte se på tv alls. 


Imorgon är det måndag och jag har fortfarande SEMESTER! 

Inte direkt semesterväder ändå nu tycker jag. 

Paraplydrinken känns långt bort. 


Drinkar är nått jag skulle vilja kunna göra lite flera. 

Skaffa en drinkbok och arbeta sig igenom hela. 

Kul att kunna och säkert gott. 


Det ska bli ett nyårslöfte för mig något år tror jag. 


nu vill jag börja nya utbildningen, men det är lite drygt en månad kvar. 

2:dra maj är det ju preliminärstart, och ja, idag är det den tredje. 

Inte coolt! 



Av Emma - 3 april 2011 15:05

-nu har lille T sovit i kanske 20 minuter. 

Livat är det i A's rum, Tåg leks med och saker läggs på Eriks huvud och buttas ner.

Nu kom dom tussandes och smög, eftersom att T sover så försöker vi vara lite tysta, man vet ju inte riktigt hur lätt barn väcks, och allra minst när det är första gången med är barnvakt.


Dessa barn är ju en fröjd att vara barnvakt åt.

Ungefär som Gabbe, inte heller några problem, allafall inte när Erik är med. Gabriel verkar gilla Erik lite mer än mig, för att Erik en aning lugnare än vad jag är. 


Men, tydligen går han även hem hos A. 

Erik blir ju nästan alltid lekfarbror när det är barn med!

Av Emma - 3 april 2011 10:46

Snart ska vi iväg och vara barnvakt till två goungar som vi träffade igår. 


Så fort jag klev innan för dörren kom den stora goungen springades och gav mig en kram. 

Jag har träffat honom en gång förr och det var nog för 2 år sedan eller nått, och det var inte många sekunder. 

Väldigt lättsamma pöjkar var dom igår allafall ;) 


Sedan ska vi iväg och storhandla lite senare. 

Jag har precis duschat och ska väl slänga på mig ansiktet snart tänkte jag. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards