Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Emma - 22 april 2011 11:49

Igår köpte jag en mascara som jag inte provat tidigare. 

Jag har använt "den första" i den serien och varit nöjd med den. 


Jag bad om en mascara som separerar bra, ger volym och som man inte behöver hålla på med i flera år. Jag vill kunna dra två drag och sedan vara klar. 


Och jävlar, den levde upp till förväntningarna. Behövde inte stå längre än 2 min per öga för att få det riktigt bra. 


Såg enligt mitt tyckte nästan ut som lösögonfransar. 


Jag köpte den vattenfasta för att jag brukar ha det när jag typ ska jobba eller ska bort på nått, då den inte gör så man blir grå under ögonen. 

Av Emma - 22 april 2011 10:47

Ja, nu har jag inte bloggat på ett tag vilket gör att jag inte kommer ihåg riktigt vad jag gjort i veckan :P 


Vi var och handlade i måndags, jag sålde klöspelaren till Selma i måndags, vilket betyder att jag skruvade isär Eriks skrivbord även i måndags. 


I tisdags var jag åt lunch med pappa på sjukhuset, god fisk. 

Sedan när jag kom hem var jag helt färdig och somnade på soffan. 

Vaknade när Erik kom hem och knasigt nog var jag trött på kvällen när det var dags att sova. 


I onsdags gjorde jag två sorters kakor, gjorde fisk i äggsås. 


Igår torsdag var jag ner på Stan med sofie och handlade lite. Senare blev det Östervåla, eftersom att Hanna fyllt 7. Trevligt sällskap, god tårta, vad mer kan man begära. 


Idag när Erik vaknar har vi tänkt åka på Ikea. Ska handla lite för att göra klart hallen/datarummet. 


Vi funderar även på att gå ut och äta lite senare på kvällen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards