Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Emma - 5 april 2011 20:16

Jag vet inte riktigt vad jag skall döpa detta inlägget till. 

När jag var på jakt efter en cdskiva med Rapid Action och låter Powedust hittade jag nått. 

Dock inte det jag letade efter men annat. 


En kompis som jag fick kontakt med via internet skickade mig till min födelsedag för några år sedan brända skivor med Thin Lizzy, det var både dvdskrivor och musikskivor. 

vi kunde prata med varandra i timmar via msn och telefon förr. 


Av någon anledning så slutade det, och jag minns inte varför. 

Det känns dock tråkigt, för vi kunde prata om allt. 

Musik, världsliga ting, sex, problem, känslor, ja allt. 

Han var ett otroligt stöd för mig när en viss människa betedde sig som ett svin mot mig.


Och nu när jag hittade dessa skivor märker jag hur mycket jag saknar att prata med honom, det känns helt tomt i mig. 


Jag önskar att jag hade haft hans nummer, hans msn eller nått för gud va jag vill prata med honom och säga tack för skivorna du skickade för 4 år sedan! 

Av Emma - 5 april 2011 14:48

Känns som att vi ska ha mycket för oss denna vecka, fast det är inte speciellt mycket. 


Nu väntar jag på Erik, vi ska åka och hämta ut öl till svärfar. Helsinge Pilsner for the win! 


På fredag är Erik ledig då vi ska ta med hans katt till en veterinär i Uppsala. Han beter sig underligt den katten. 

Inte för att jag känner honom så väl men man märker rätt tydligt när en katt inte mår bra, och jag har fått nog nu. Han har varit dålig i kanske tre månader och ingen har tagit med honom till någon. Jag bara ser framför mig hur det gick med oss och Gosan. Om vi hade tagit med henne tidigare till Veterinär hade det kanske gått att göra nått, men nu var det ju försent och vi var tvugna att ta bort henne. 


På fredag ska vi även få massa kött ifrån svärföräldrarna. Pojkarna Bergström brukar få det i julklapp så nu ska frysen fyllas. 

Vi köpte 6 förpackningar med fryspåsar så då kanske ni fattar hur mycket det brukar vara. 


På lördag skall vi till Karlstad och kolla på Färjestad - Skellefteå. 

Det är SM final nu. 

Jag hade ju hoppats på att FBK skulle åka ut innan finalen. 

Jag tycker allt är så långdraget. 

Erik säger att det beror ju på pengar. 

Men hallå, vad är spänningen med att de skall spela 7 matcher i en final? 

Man spelar väl en match och den som vinner den har vunnit, men nej inte i hockey. 

Knassport! 


Jag tycker det känns som torsdag idag, men det är bara tisdag. Bådar inte gott. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards