Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Emma - 26 april 2011 22:12

Jag har alltid varit emot mobbning och har hela tiden försökt att inte mobba någon på riktigt, utan kanske mer reta någon som kan ta det, dvs på skämt. 


Jag var dock inte beredd på att jag skulle bli mobbad när jag var 25. 


vi var på ica söder ikväll och skulle köpa små folieformar till de där jävla bakelserna.

De hade tre lådor med samma slags formar i.

Jag hade tänkt att bara köpa två paket formar men med tanke på att det var tre lådor var jag tvungen att köpa tre paket. 



Erik skrattade åt mig hela vägen hem. 



Det gör ont i hjärtat






;)

Av Emma - 26 april 2011 21:55

Nu har jag precis kastat bort det jag hade hoppats skulle bli bakelser tills när jag fyller. 


Det första som hände när jag skulle göra detta var att: Äggulan gick sönder hela tiden när jag skulle separera den ifrån äggvitan. 

Den satt fast i botten av skalet så det gick åt 7!!!!!!!! jävla ägg att få ihop två hela äggulor och två äggvitor som det inte var gula i. 


Jag borde väl egentligen ha slutat där och insett att jag inte skulle baka idag, men jag fortsatte. Första smeten blev klar och sedan började jag med marängen. 



och den vägrade stelna, jag har aldrig någonsin vad jag kan komma ihåg haft problem med att göra marängsmet. 

Men nu stod jag och vispade i säkert en halvtimme och den stelnade inte. 


Tillslut gav jag upp och tänkte, jag provar göra en ändå. 


KATASTROF. 


Översta lagret med marängen blev klart, inuti kletig och vidrig, och även den första smeten i botten var kletig. 


Fan va sur jag blir när sånt där händer och speciellt när det är nått som jag inte haft problem med tidigare! 


Nu tänker jag sura resten av kvällen!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards