Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Emma - 16 april 2011 20:51

Härligt att Erik tror att jag skvallrar om nått så fort jag skriver snabbt på datorn. 


Jag hade kunnat sitta och skriva öljkfdlksdjkflöjdflksfjlkdlkjfidjfkdjfkoeoslfjdsoe
nfonsöaöskjfifjd och han hade trott att jag skrev skvaller. 


Idag fick jag en impuls att jag skulle tvätta fönstrena här. Och jag gjordet. 


Fan va skönt att få det gjort. 

De har sett förjävliga ut ett bra tag nu så det var grymt härligt. 


Men bra drygt är det ju med fönstertvättning också. 

Det jag gruvade mig mest för var balkongfönsterna, men det gick rätt bra med tanke på att det gick att plocka bort dom. 


Idag invigde vi balkongen med att äta mat där ute också. Känns verkligen att det är påväg mot ljusare varma tider ute nu. 


Såg vitsippor idag när jag gick och handlade mjölk också, bara det känns ju fantastiskt!! 


Imorgon skall vi till Söderhamn och kolla och lyssna på Axel när han har avslutning med Rockstugan. 

Sedan blir det mat hos mammsen. 

Jag hoppas på finväder så jag kan steka lite i solen. Skulle vilja få lite färg. 


Jag tog fram ett par byxor idag som jag köpte förra sommaren. Jag använde dom två gånger förra året och dom kändes en aning trånga, nu är dom däremot för stora. 

Det känns tokskönt kan jag säga! 


Undrans om Erik tror att jag bloggar eller att jag skvallrar. 


Nu vet jag inte ritkigt vad jag ska skriva, så jag slutar nu! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards